Dagens klipp!

Idag har vi varit nere i stan eftersom Tobias behövde typ allt nytt i sin garderob. Det enda han absolut inte behöver är kostymer, skjortor och slipsar. Vi gick i flera butiker men hittade inget som direkt funkade och det blev inte bättre av att Tobias inte är så förtjust att handla kläder. Han gör detta typ en gång vart tredje år, men då satsar han på kvalitet istället för kvantitet.

I alla fall så hamnade vi till slut inne på Marty och där blev det storslam! Ganska mycket fattigare traskade Tobias ut därifrån med en svart rock, två v-ringade tröjor och två t-shirts. Lägger vi sedan till den tröja han handlade inne på H&M så blev det en riktigt bra runda i stan iaf :-)

Själv gjorde jag ett väskklipp som jag inte kan vara annat än nöjd med. Jag har sett en väska inne på Åhléns tidigare (tror det var före jul), men just före jul kändes det inte så aktuellt att lägga 1695 kr på en väska. Jag har sedan sett den på rea för 995 kr, men hann inte köpa den då. Tur för mig för idag hängde en väska kvar för halva reapriset! Jag hade helt enkelt inte råd att inte köpa den ;-) 500 kr - ka-ching! Med kvinnlig logik så tjänade jag på köpet...

Kommentarer
Postat av: Annelie

Gött när man kan göra såna klipp!! Jag handlar i stort sett bara på rea, det känns mycket roligare att handla när man känner att man tjänat pengar på shoppingen!! :)

2011-01-29 @ 17:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0