Joråsåatte...

Då var det nästan 5 månader sedan mitt förra blogginlägg... Blir man inaktiverad efter ex antal månader utan uppdatering? Inte vet jag, men om det är så så tror jag nog att jag låg i farozonen.

Kan inte riktigt bestämma mig om jag ska försöka kicka igång bloggen igen eller inte. Vad ska jag skriva om? Ska det kanske bli en blogg om våra hundar? Eller en renodlad dagboksblogg om vad som händer i vår lilla familj? Just nu är den nedskuren med 25% eftersom min sambo varit på turné i fyra veckor. Men vi tre som är kvar har det riktigt mysigt faktiskt :)

Kanske att jag ska ge bloggen en chans till? Eller vad säger ni? Jo, vi provar! Och tills dessa bjuder jag på en bild på världens finaste Kokos. Tänk att han blir 18 månader i janauri; helt galet! Vår fina försiktiga och snälla Kokos.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0