Inkognito

De sneaste veckorna har jag varit osynlig här i bloggen, men det beror på att det har varit två rent för jävliga veckor! De senaste dagarna har det krävts all min energi för att inte stänga av och bara börja gråta. Det är för mycket. Allt är för mycket, men jag hoppas att det ska kännas bättre nästa vecka för jag klarar inte en vecka till med all denna stress och konstanta spänningshuvudvärk.
Igår fick jag i och för sig väldigt goda nyheter, som jag hade mistänkt ett tag, och det gjorde mig på mycket bättre humör. Den uppåtgående spiralen vill jag fortsätta i.

Idag ska farmor begravas. Min tredje begravning. För tio år sedan begravde vi pappa och farfar med bara några veckors mellanrum och nu är det farmors tur. Det innebär att det är flera personer på den sidan släkten som jag inte har sett på tio år. Vi ses bara på begravningar. Hoppas det dröjer länge innan vi behöver träffas igen.

Kommentarer
Postat av: [SJUKA TANKE]

"Undra om Jesus tänkte: Gud, vilket bra hantverk! När han hängde på korset. Han var ju trots allt snickare ett tag."



"Läste att kinas BigMac är 10 kronor billigare än det ska vara, är det så konstigt när katter bortskänkes hela tiden?"



Fler roliga tankar finns på http://sjukatanke.blogg.se/



Har du en egen tanke? Skicka in ditt bidrag till Sjukatanke, då har du chansen att synas högst upp på sidan i en hel vecka. Den som får flest "Gilla!" under veckan är den ena som vinner, den bestämmer alltså ni. Den andra utser vi.

2010-10-29 @ 09:58:23
URL: http://sjukatanke.blogg.se/
Postat av: Annelie

Stor kram till dig!! Hoppas de goda nyheterna är något bestående!!

2010-10-30 @ 00:25:33
Postat av: Emelie

Hej!



Vilken fin blogg.

Läs gärna min så är du snäll <3 :D

2010-10-30 @ 12:58:02
URL: http://empis.bloggplatsen.se
Postat av: Livia

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-07 @ 18:16:24
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0