Tiden rusar iväg!

Tänk att jag verkligen inte bloggat på 2 veckor! Det måste var mitt längsta uppehåll, men ibland så har jag ingen lust så då är det lika bra att hålla upp ett tag. Nu ska jag dock försöka komma igång igen, om jag fortfarande har några läsare kvar. ;-)
Vad har hänt sedan sist då? För att komma up to date så blir det en punktlista, precis som vanligt.
  • Det största som hänt är det roliga som händer min bästa vän! Jag är så glad och lycklig för hennes skull!
  • Äntligen vann min favorit ESC! Det var några år sedan sist. Dessutom är det väldigt kul att Västeuropa vinner för andra året i rad. ;)
  • Jag och Jenny såg SATC2 på bio; hade inte kläderna varit amazing hade jag somnat...
  • Jag och sambon har hälsat på fler hunduppfödare och pratat, pratat, pratat om att skaffa hund. Som det ser ut nu så dröjer det. Man ska inte vara egoistisk när man skaffar hund.
  • Det har varit två sommardagar och nu är det den 13/6. Underbart! ;-)
  • Jag har kommit igång med träningen ordentligt, vilket är fantastiskt!
  • Årets första mjukglass har intagits på Cellos :-) Och många fler blir det!
  • Vi har börjat småplanera inför Asien-resan till vintern. Förhoppningsvis åker vi i februari, när det är som tråkigast här hemma.
Ja, det får vara allt för denna gång. See ya soon! :-)

Kommentarer
Postat av: Data-Danne

Jisses vad mycket positivitet på en gång. :)

Borde du förresten inte byta till en sommarbild av dig i bannern? :)

2010-06-13 @ 22:53:13
Postat av: Michael

Where are you thinking about going in Asia? I must recommend Japan, Hong Kong, and Singapore. They're fantastic.

2010-06-14 @ 01:09:05
URL: http://twitter.com/mroach
Postat av: Sara

Puss//Sara

2010-06-14 @ 07:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0