Semestern är igång!

Vi har nyss kommit hem efter att ha tillbringat några dagar nere i Ljunghusen, precis som vanligt alltså när det är fint väder. :-) Tyvärr är jag bedrövlig på att ta bilder, men ska försöka bättra mig. Det är faktiskt väldigt mycket roligare med blogginlägg som har foton. Tycker jag i alla fall.


Efter att ha inlett veckan med tapas, rosévin och snack både på måndag kväll och tisdag kväll, bar det i onsdags ner till Näset och då hängde Linda med. Dagen ägnades åt sol, strand och bad. Ja till och med Linda badade några gånger utan att gnälla särskilt mycket alls. ;-) Ett stort steg fram jämfört med förra året!


I går kom sedan min underbare bror ner tillsammans med sin lika underbara familj. Varje gång jag träffar "hans" barn förundras jag över hur stora de blivit. Nu är de liksom snart vuxna! Första gången jag träffade dem så var de 2 och ett halvt år, 5 år respektive 7 år gamla. Och det var tio år sedan... Både min bror och Tessa ska vara enormt stolta över barnen! De är ljuvliga och jag älskar att få träffa dem.


Vill ni förresten veta vad som hände under gårdagen, kan ni kolla bilder här.


Det som händer härnäst på min semester är att jag och sambon ska iväg på Sverigeresa i nästa vecka. Den börjar tidigt måndag morgon med en tur till Kärringön i Göteborgs skärgård där vi ska spendera en natt. Sen får vi se vad resten av veckan har att bjuda på. jag lovar i alla fall att återkomma med bilder på denna resa :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0