Älskade Kokos!

Idag hälsade vi på någon väldigt, väldigt speciell. Tillåt mig att presenterna Kokos!
Det är lika bra att ni vänjer er vid honom, för från och med ett par veckor in i September så kommer han att figurera väldigt mycket i bloggen. Just nu är han bara 2 veckor, så han ska så klart bo kvar hos sin mamma i minst 6 veckor till. Men sedan är det bara för oss att bege oss upp till Värmland igen och hämta hem honom. Underbare Kokos!

Uppfödaren Gunilla hade 7 schappendoes hemma när vi var där och det var fantastiskt roligt att träffa så många på en gång. Det är en ljuvlig ras och det känns verkligen att vi har valt rätt. De tycker om människor och vill gärna bli gosade med, vilket jag fick uppleva när jag satte mig på huk och snart hade tre hundar runt mig som tävlade om min uppmärksamhet. :-)
Vi fick även träffa en av hennes brunvita schappar (Kokos är brunvit) så att vi fick se ungefär hur vår hund kan komma att se ut när han är vuxen. Jag fattade naturligtvis även tycka för den hunden (Gordon).

Kommentarer
Postat av: Annelie

Åh... GRATTIS!!!! Så underbart söt han är!! Lyckliga ni! :) Och vilket gulligt namn! :)

2010-07-21 @ 22:52:16
Postat av: Elin

Gillar!!! :-)

2010-07-22 @ 14:25:13
Postat av: Erika

Gratulerar! Här hemma har vi numera sällskap av Sixten, en 6-månaders dvärgschnauzer :) De får träffas och leka någon gång!

2010-07-22 @ 18:01:31
Postat av: Kimzan

Härligt! Grattis till den nye familjemedlemmen!

2010-07-22 @ 19:21:39
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/
Postat av: Helle

Tack så mycket alla! :-) Jag antar att ni alla kommer att bjuda hem er till oss eller oss till er i höst ;-)

2010-07-22 @ 22:50:54
Postat av: Sof

Yay! Sof vill passa! Så roligt!

2010-07-23 @ 16:31:15
Postat av: pottieh

naaaw så sööta!



kolla in min blogg :)

den fyller 1 år ^^

2010-07-26 @ 12:01:31
URL: http://pottieh.blogg.se/
Postat av: Mike Roach

Awww! What a cute cute puppy! Grattis! So cute. I love the name too :)

2010-07-26 @ 23:03:59
URL: http://twitter.com/mroach

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0