Firande i dagarna tre

I torsdag fyllde min mamma 60 år, vilket så klart firades ordentligt redan då. Igår fick hon sin present av mig och min bror, vilken var väldigt uppskattad. Jag hade bokat in mamma och mig på Ystad Spa under en dag och hon blev jätteglad när jag berättade var vi var på väg. Så klart ville vi att det skulle vara en överraskning, så vi sa inget förrän vi satt i bilen på vägen dit. :-) Väl där hade vi en dag med jacuzzi, relax, god mat, ansiktsbehandling och massage. Det var helt underbart och det viktigaste var att mamma var mer än nöjd. Hon mådde som en drottning hela dagen, vilket hon var väl förtjänt av. Jag kommer med all säkerhet att återvända till Ystad Spa. Ljuvligt!

Jag var hemma en snabb vända i går kväll, men nu är jag tillbaka i Höör hos mamma igen för att fortsätta firandet. Idag är det den "riktiga" festen och eftersom jag körde både i torsdags och i går så ska jag ta igen med vindrickandet ikväll. Nu ska mamma firas ordentligt! :-)

 


Kommentarer
Postat av: Annelie

Det var hon värd, din/er goa mamma!!

2010-01-18 @ 21:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0