Plusgrader!

Idag har det faktiskt, hör och häpna, varit plusgrader här i Malmö. Och när jag i förmiddags cyklade till och från träningen så tittade faktiskt solen också fram.
Åh vad jag längtar till våren! Tänk att slippa halsduk, mössa, vantar och tjocka skor! Underbart!


Våren 2010 hade jag gärna klätt mig i nedan. Är förälskad i alla puderrosa plagg som finns i butikerna och kommer säkert köpa på mig en hel massa i NYC. Och smala ljusa jeans och ett par svarta pumps är alltid rätt (om man känner sig bekväm i det så klart). Fast kanske att ett par Louboutin är en önskedröm?



Kommentarer
Postat av: Kimzan

ja va trevligt... vad skall ni hitta på efteråt?? vi är barnlediga och får sovmorgon på söndag... Sugen på att ha en get-together efteråt månne??



2010-02-23 @ 21:59:15
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/
Postat av: Helle

det hade varit kul, men kan tyvärr inte :-( men vad jag hoppas du hinner friskna till till på lördag! Kram!

2010-02-24 @ 19:41:38
URL: http://helle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0