Mascara-tips

Min absoluta favoritmascara är Dior Show Iconic. Tror aldrig jag kommer hitta någon bättre. Trots det fortsätter jag att leta. Varför? Jag känner ibland att 300 spänn är lite i överkant för en mascara och jag vill hitta ett bra budgetalternativ.


För ett par veckor sedan var jag en runda i stan med mamma och  köpte då Maybelline's Stiletto Lash i brunt. Så klart föll jag för reklamen även om en blind kan se att modellen har lösögonfransar. Jag hade inga större förväntningar på den eftersom jag tidigare inte varit så glad för Maybellines mascaror. Men oj, vad överraskad jag blev när den visade sig vara underbar!


En stor härlig borste som tar upp färgen utan att bli klumpig, vilket sedan överförs till fransarna. Inga klumpar och de får en härlig längd! Rekommenderas verkligen!


Dior Iconic är fortfarande bättre, men Maybelline kostar mindre än halva Dior.

Kommentarer
Postat av: Marina

Tack för tipset! Ska snarast ge mig ut och köpa denna =)

2010-02-10 @ 23:24:04
Postat av: Erika

Lash architect från Loréal är min favorit. När man använder den första gången kan den vara lite tunn men sen är den lovely!

2010-02-11 @ 19:32:13
Postat av: Jenny

Snart kan vi köpa Dior mascaror på tax-free :-)

2010-02-11 @ 20:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0