Utmaning?

Satt och försökte hitta på något att blogga om, men hade inge idéer så därför blir det denna lilla, korta utmaning så länge.

1. Vad är det första du gör när du vaknar på morgonen? 
Stänger av alarmet och sover till sambons alarm ringer 30 minuter senare. Sjukt genomtänkt :-)

2. Vem skulle du ringa om du behövde hjälp att gömma ett lik?
Hahaha, lätt att jag skulle ringa min bror! Han hade säkert kunna komma på en plan så att liket "försvann". Bara han hade sluppit se det.

3. Har du någonsin skickat ett kärleksbrev? 
Så klart! Och inte bara över email.

4. Vad har du som bakgrund på din dator?
Någonn tråkig blå Apple-bakgrund. På jobbet har jag Kokos. :-)

5. Brädspel?
Njae inte riktigt min grej. Vill at brorsan ska lära mig backgammon (stavning?).

6. Om du var tvungen att välja: kapitalist eller kommunist? 
Kapitalist javisst! 

7. Mest älskade ägodel? 
Min iPhone.

8. Mest lästa bok/bokserie? 
Harry Potter förmodligen. Det är i alla fall de böcker jag har läst flest gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0