Min födelsedag

För några dagar sedan fyllde jag år och blev firad av alla kändes det som. :) Jag hade en underbar födelsedag och bjöd hem familjen på Afternoon Tea, vilket de verkade gilla. Det bjöds på olika teer (så klart...), snittar, scones, negerbollar och våfflor. Jag var lite rädd att det inte skulle räcka, men det behövde jag inte vara.


Så tusen tack alla ni som gratulerade mig på Facebook, i telefonen, i sms, IRL, genom att skicka kort och genom att komma på kalaset!



Jag fick massa fina blommor och ovan är ett urval. De till höger fick jag faktiskt skickade till mig på jobbet! Och jag som aldrig får blommogram! Tack snälla du!


Men den finaste presenten stod nog min kusin för. Utan att han tänkte på det eller hade någon aning. Han gav mig tavlor och en av tavlorna är den nedan.

När jag var liten så lurade in pappa i mig att där fanns en riktig häxa i flaskan. Jag vågade därför aldrig öppna den, då jag så klart trodde på allt pappa sa. :-)


Jag blev därför så glad över just denna tavla då jag alltid kommer tänka på pappa och hur nöjd han måste varit över att jag faktiskt trodde honom. :) Jag tittar på tavlan, tänker på pappa och blir glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0