Middagsbjudningar

Det är så många jag vill bjuda hem på middag nu, men jag vet inte var jag ska börja. Kanske kan göra en kombo med några? Några som inte träffas så ofta... Hrrmmm, detta får funderas på. Sen vill jag göra en liten middagsreunion med några tjejer från gymnasieklassen (10 år sen studenten nästa år, huh!) Och så vill jag bjuda hem nyblivna Herr och Fru Strandh. Kanske lika bra jag börjar fila på dagar.

Kusin och D-D? Vad sägs om en middag med min andra kusin samt min bror och svägerska? Trevligt? :-) Jag återkommer.

Nu blir det träning. fast egentigen vill jag bara sitta i nya soffan och titta på TV. Spelar ingen roll vad som visas, så länge jag får hänga i divanen :-)

Kommentarer
Postat av: Erika

Men jag då? :)

2009-09-28 @ 18:40:28
Postat av: Annelie

Vad du är söt!! :) En middagsträff med alla syskonen låter som en strålande idé tycker jag!!! Måste jag "sjunga" Singstar? Kan man ha den på mute?

2009-09-28 @ 21:54:52
Postat av: Kimzan

Påtal om bjudning så har du inte svarat på mitt sms gällande cocktailafton den 14 november :P

2009-09-29 @ 19:29:34
Postat av: Gabriella

sscchh.... du behöver inte prata så högt om det där med 10 år väl?!

2009-09-30 @ 19:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0