Tjejkväll

Jag har fortfarande inte riktigt fattat att jag ska till NYC i april nästa år. Kollade precis min bank och fick ett stort leende på läpparna! hur ofta får man det när där är en dragning på knappt 5000 kr? Hahaha! Jag kommer snåla in på så mycket jag kan så att reskassan är ENORM! Eller ja, typ. Inte vill man behöva snåla när man är där. :-)

Ikväll (eller om ett par timmar) kommer några tjejkompisar hit (en av dem fick dispens att även ta med sonen Liam 7 månader och faktiskt även sin make). Vi ska handla och laga mat ihop, så jag är övertygad om tt det kommer bli en underbart rolig kväll! Massa snack :)
Men det betyder att jag måste sätta lite fart. Hoppas ni alla får en underbar helg och glöm inte att ställa BAK klockan i natt! :-)

Kommentarer
Postat av: Data-Danne

Annelie är inte ett dugg avundsjuk här borta. :)

2009-10-28 @ 22:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0