Jag i listform

1. Hur gammal är du om fem år? 33 år
2. Vem var den sista du träffade? Tobias
3. Hur lång är du? 182 cm typ
4. Vilken var den senaste film du sett? Halva Moulin Rogue med sambon. Sen orkade han inte ner.
5. Vem ringde du senast? Min mamma för att berätta för henne att Anna skulle vara med i "Halv 8 hos mig".
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Din mamma var ju också med i programmet :-) Kram" Till Thea; Annas syster
7. Vad är dagens planer? Planer för resten av kvällen är att titta på Svenska Hollywoodfruar och äta risgrynsgröt.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms. Är inte så glad för att prata i telefon.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Mina föräldrar är skilda.
10. När såg du senast din mamma? I går när jag körde upp till henne på ett spontanbesök. :)
11. Vilken ögonfärg har du? Blå-grå
12. När vaknade du idag? 06:00 när klockan ringde. Snoozade till 06:25.
13. Har du någon gång hittat en katt? Kanske hos min bror? Där dyker det upp katter hela tiden. Så är det på landet.
14. Vilken är din favoritplats? Hos min familj.
15. Vilken plats föredrar du minst? Utomhus i snöväder.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett hus med min man Tobias.
17. Vad skrämde dig som barn? Spindlar, altid spindlar.
18. Vem fick dig att skratta senast? Tobias. Jag skrattade så jag grät!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej. Min första var Om med Niklas Strömstedt. Eller kanske någon med NKOTB...
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar Macbook
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? En. Tar den oftast med mig om jag inte ska sova hemma. Blir helt stel om jag sover på en annan kudde.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja två gånger i tonåren tror jag. En gång för att jag var tvungen att nyktra till annars skulle en vän till mig inte kommit hem ;-) Och en midsommar blev det bara för mycket... :)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social?
Ja, det tycker jag väl.
27. Vilken är din favoritglass? Half Baked från Ben & Jerry's
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala CSN och bjuda mamma och bror på en resa.
29. Tycker du om kinamat? Ja, det är väl ok.
30. Tycker du om kaffe? Oh yes!
31. Vad dricker du till frukost? Vatten eller juice
32. Sover du på någon särskild sida?
Höger sida, men försöker vänja mig vid att sova på vänster.
33. Kan du spela poker?
Spelat en gång i Schweiz och då vann jag. Förstår inte hur.
34. Tycker du om att mysa?
Men så klart! Mys är livsviktigt.
35. Är du en beroendemänniska?
Inte så mycket mer.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, Carsan
37. Vill du ha barn?
Ja, jag antar det men absolut inte nu.
38. Kan du några andra språk än svenska? Hyfsad på engelska. Skoltyskan och skolspanskan finns någonstans där i bakhuvudet.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, åkte i bilen bakom.
40. Föredrar du havet eller en pool? Vem föredrar pool? Havet är underbart! 
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder och krämer
42. Äger du dyra smycken? Nej inte så många.
43. Har du någon gång testat narkotika?
Nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Köttbullar med potatismos lingon och brunsås.
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Min bror
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett konstigt ärr på mitt vänster quadriceps.
47. Vad har du för ringsignal? Vanlig ring-ring.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja nog hos mamma.
49. Flirtar du mycket? Nej, inte nu längre. Men det är roligt :)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I VM-fåtöljen i vardagsrummet. Den är nu såld...
51. Kan du byta olja på bilen? Kanske om mitt liv hängde på det...
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Någon lättsmällt Läckberg tror jag.
54. Läser du dagstidningen?
Sydsvenskan varje morgon på nätet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, men tar ofta sådana tre-nummer-för-69 kr-erbjudanden
56. Dansar du i bilen?
Nej, bara om Sara är med. Sjunger dock alltid.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Några saker jag måste beställa på Eleven.se
59. När var du i kyrkan senast? I slutet av augusti när E. och F. gifte sig.

Kommentarer
Postat av: Annelie

De här listorna är rätt roliga faktiskt. :)

2009-10-05 @ 22:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0