Fukt-boost

Jag antar att min hy inte är den enda som blir mycket torrare nu när temperaturen faller och det blåser kallt ute. Jag har torr hy annars med, men nu är det nästan löjligt och känner inte riktigt att min vanliga fuktighetskräm räcker till. Någon tipsade om The Oil från Håkansson och OH MY GOD! Underbar! Jag tar den varje kväll efter min vanliga kräm för att ge huden mer fukt och den är fantastisk!

Svindyr, men värd vartenda öre! Den är dessutom väldigt dryg. Funkar på ben, armar etc också. Tips är dock att använda den på kvällen för att slippa ha en liten oljig hinna under dagen. Jag tar den dock på morgonen runt ögon och på kinderna, som highlighter.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0