Glad advent!

Jag har inte haft så mycket lust att blogga på sistone, men nu börjar lusten sakta men säkert komma tillbaka. Jag börjar lugnt så här på första advent med en lista:
Bloggläge: Nydushad och sittande vid skrivbordet
Humör: Väldigt bra idag; jag har en kul dag framför mig.
Aktuellt: Det blir först en tur till Vellingeblomman och sedan vidare för att storhandla. I kväll blir det bio med Jenny. Andra söndagen på rad; kanske en tradition som skapas?
På önskelistan: En röd klänning att ha på julafton.
Projekt: Storhandling kan vara lite utav ett projekt.
Gillar: Att det är första advent och att det verkar bli en jul utan stress och hets. :-)
Gillar inte: Det gråa vädret.
Dagens tanke: Glöm inte bort vad som är viktigast under julen!
Träning: Blir det nog inte förrän på tisdag. Då vankas det Ki-Box med Linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0