Dagens

Frukost: Havregrynsgröt med äpplemos och ett glas proviva
Dagens Outfit: Ljus smala jeans och en grå stickad polotröja med kort ärm. Färgskalan matchar vädret utanför.
Humör: Det är tisdag; need I say moore...
Gjort: Sminkat mig och fått på mig kläder.
Planer: Jobba och förhoppningsvis tvätta. Har dock glömt boka tvättid...
Lunch: Rester från gårdagensmiddag; panerad fisk med spenat och fetaost och ris till det.
Läser: Sydsvenskan.se
Bästa: Tyvärr är mitt glas alltid halvtomt en tisdagmorgon. Men visst är det härligt att känna av lite träningsvärk :-)
Middag: Det är sambon som fixar det. :-)
Väder: Blåsigt och grått.
TV-program: Finns det något på tisdagar? Jag ser nästan bara Grey's Anatomy och det är inte förrän i morgon :)
Tänkvärda: What goes around comes around
Kom-i-håg: Boka tvättid, boka tvättid, boka tvättid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0