Sol och bad

Åh vad härligt det ska bli med helg! Dessutom en helg som bjuder på sol och värme! Hoppas SMHI inte är helt ute och cyklar denna gång, de brukar ju annars ha svårt för det där att förutspå väder på korrekt sätt. :-)

Ikväll blir det mys och imorgon förmiddag träning, men sen ska jag njuta av solen. Jag och sambon kör ner till hans föräldrar i Ljunghusen och stannar där till söndag eftermiddag. Ska sola i trädgården (och på stranden?) och så hoppas jag att helgen bjuder på årets första bad. I alla fall i Sverige. Vill helst ta årets första bad i maj då det låter bättre än juni :-)
Sen ska så klart min kära mor firas på söndag kväll! Present och kort är inhandlat.

Vad har ni för helgplaner?

Kommentarer
Postat av: kimzan

Imorgon är det dags för babysim för Freja, sen ska vi hem till mina föräldrar och fira Matilda (systerdottern) som blev 3 år den 21e. Och på söndag ska vi hem till min kusin och fira honom, han blir 14 imorgon. Och min kära mamma kommer också dit så hon får sin lilla present! kram

2009-05-29 @ 20:44:29
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0