Semi 2 i sms

Bidragen var faktiskt liiite bättre än vad jag trodde de skulle vara och jag satte 8 rätt av finalisterna :-)
Naturligtvis sms:ade jag friskt med andra ESC-tokar och då framförallt med underbara Jenny så klart. Jag tänkte därför nu sammanfatta kvällen semifinal genom att återge några av sms:en som jag skickade under kvällen (observera att alla inte är särskilt politiskt korrekta):

  • "Killen från Lettland verkar ha en nervsjukdom..."
  • "Adam Alsing med blond afro." (ang. Serbien)
  • "Är hon gravid eller tjock? Sjunga kan hon inte iaf" (ang. Slovakien)
  • "Man slutar aldrig att förundras över koreografierna..." (ang. Albanien)
  • "Mina tio: Irland, Norge, Danmark, Ungern, Azerbadjzan, Grekland, Moldavien, Albanien, Ukraina och Estland."
  •  "Man skulle ju kunna tro att världens största land skulle kunna vaska fram ordentliga programledare..."
  • "Arash kan ju absolut inte sjunga! Tur att han är charmig iaf"
  • "Ja jag säger då det..." (ang. Nederländerna)
Frågor på det? Nu ser vi framemot nya programledare på lördag. Kul att Edward af Sillén var lite hårdare idag, men den där fröken Klämma borde de byta ut till på lördag.
Natti!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Den sista kvarten fick mig att vilja vråla rakt ut: "TRYCK PÅ DEN JÄVLA KNAPPEN FÖR HELVETE!!!!!!!!!"

Tur att det är nya programledare på lördag. :)

2009-05-14 @ 23:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0