Listar vad jag använder

SKOR: Gladiatorsandaler från Ellos

SNEAKERS: Rosa tygskor köpta i Zürich av alla ställen

JEANS: Crocker från JC eller H&M's

T-SHIRT: L.O.G.G. har fantastiska bastoppar. Två för 99 kr!
 
UNDERKLÄDER:
Intresseklubben antecknar antar jag... Lindex, H&M och Hanky Panky

VÄSKA: Mulberry Bayswater och Marc by Marc Jacobs blandas med billiga från Åhléns och H&M.

PLÅNBOK: Esprit

SOLGLASÖGON: Några stora billiga från Guldfynd tror jag. Vill dock ha likadana som Sara köpte tidigare i år. APSNYGGA!

KLOCKA: Olika. Just nu Seiko med rosa urtavla som jag köpte i Male.
 
SMYCKEN:
Väldigt lite. Alltid klocka och min ring som jag fick farmor ch farfar i studentpresent.
 
TV:
LG 47 tums tror jag
 
MOBILTELEFON:
SonyEricsson W595 blommig

MP3: Röd Ipod Nano

DATOR: Vit MacBook; mitt barn :-)

SMINK: Till vardags: Mascara - Clinique, ögonbrynspenna - Isadora, eyeliner - Loréal och solpuder - Lumene. Till fest blir det även foundation - Maybelline flytande mineral, krämrouge - Maybelline och ögonskuggor - Make up Store. Och så klart miljoner läppglans från alla olika ställen.

ANSIKTSKRÄM: Vichy från Apoteket. Ögonkräm från Clinique
 
DEODERANT:
Vichy från Apoteket är den bästa!

TANDKRÄM:
Colgate

SCHAMPO/BALSAM: Loréal Elvital Anti Breakage
 
TVÅL:
Palmolive
 
PARFYM:
Dolce & Gabbana - Light Blue, Versace - Bright Crystal eller Dior - Jádore
 
MINERALVATTEN:
Loka Smultron citron
 
VIN:
Rosé så klart! Det är ju sommar :-)
 
DRINK:
Mojito. Tråkigt svar jag vet, men den är sjukt god!
 
BRÖD:
Havreknäcke från Wasa
 
MAT:
Sambons thaisoppa. Annars är smörgåstårta vägen till mitt hjärta.
 
GLASS:
Ben & Jerry's Half Baked
 
GODIS:
Saltlakrits; ju saltare desto bättre
 
SÄNG:
Ilva. Bäddmadrassen är från Ikea.
 
LAKAN:
Förmodligen Ikea. Eller Hemtex
 
FRISÖRSALONG:
Schampoo på Gamla Väster.
 
DAGSTIDNING:
Sydsvenskan på nätet
 
MAGASIN:
Elle och Damernas Värld
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! gratisreklam åt alla! :D söt du är...

2009-05-27 @ 09:11:13
Postat av: Helle

Svar till Anonym: Hahaha! Hur många läsare tror du jag har egentligen? Jag ser det mer som att jag tipsar om bra produkter. :)

2009-05-27 @ 10:29:26
URL: http://helle.blogg.se/
Postat av: 08:an

Du, just nu rullar en reklambanner med "ändtarmsbesvär" på din blogg..hahahaha. ;)

2009-05-27 @ 10:39:13
Postat av: Rebecca

Jag och jossan hälsar

vinkevink

2009-05-27 @ 12:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0