En sann berättelse

Nu ska jag berätta en sann historia för er. Det är en berättelse som får mig att inse att jag faktiskt har det fantastiskt bra, vilket jag i och för sig sällan tvivlar på. :-)

Idag när jag kom hem från ett intensivpass på Friskis så var jag svettig, äcklig och helt slut:



Allt jag kan tänka på är dusch och mat. När jag kommer ut i köket möts jag av detta:



Sambon har börjat fixa middagen och säger "Hoppa in i duschen så äter vi sen!"
När jag kommer ut ur duschen är jag ren, fräsch och lite gladare:



Fem minuter senare sätter vi oss ner för att äta detta:



Ja, ok det var kanske inte världens bästa historia. Men jag gillade den supermycket!
Hur bra får man ha det egentligen? :)

Kommentarer
Postat av: Kimzan

UNDERBART!!!

Passet såg sjukt roligt ut! Men svettigt... Du är duktig!

Är mäkta stolt över mig själv som kom iväg idag, och dessutom tog jag mig dit själv hehe



Sugen på utejympan på ribban??

Kram

2009-05-28 @ 22:10:13
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/
Postat av: Tessa

Jag är avundsjuk på dig. Men jag klagar inte jag har det också bra. Jag har ju sommarlov i två veckor till. Kram

2009-05-28 @ 22:45:50
URL: http://bloggtessa.blogg.se/
Postat av: Data-Danne

Snygga tallrikar. :)

Du ser mycket gladare ut efter att du har duschat. Gillar du inte svett? :)

2009-05-29 @ 10:33:39
Postat av: Helle

Data-Danne: Tackar! NJa jag tycker om att svettas när jag tränar, men efteråt blir det bara äckligt. Är gladare när jag får vara ren och fräsch. :)

2009-05-29 @ 17:47:17
URL: http://helle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0