Cowgirl

Häromdagen fick jag denna skjorta av min mor. Jag var lite tveksam först, men sen provade jag den tidigare idag och kom fram till att jag faktiskt gillar den. Tyvcker det är lite roligare med rutigt nu när trenden lagt sig lite. Trist när alla sprang omkring i rutiga skjortor till höger och vänster.

Så klart började sambon sjunga country och dansa halvtaskig line-dance så fort han såg mig. :-)

Vad tycker ni? Är det en keeper?


Inte världens bästa bild, men vi hade bråttom iväg... Närbilden är inte helt smickrande, men det skiter jag i :-)

Kommentarer
Postat av: Data-Danne

Jepp.

2009-05-02 @ 17:51:06
Postat av: Kimzan

it´s a keeper!

2009-05-02 @ 21:55:56
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/
Postat av: Annelie

Undertecknad har definitivt ingen koll på trender, men fin är den, väldigt snygg!! Din mor har god smak. :) Tack för senast förresten!!

2009-05-03 @ 00:45:06
Postat av: Erika

Behåll den eller ge den till mig...

2009-05-03 @ 20:41:29
Postat av: Helle

Tack för åsikterna. Jag har hängt in den i garderoben nu. Sorry Erika ;-)

2009-05-03 @ 21:16:45
URL: http://helle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0