Utmaning

Varför varför började jag med denna?? Och varför börjar mitt namn på H? Just nu tycker jag illa om Kimzan som utmanade mig... *sliter mitt hår*

***********************************

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till! 


1. Vad heter du?: Helena

2. Ett ord på fyra bokstäver: Halv

3. Flicknamn: Helena

4. Pojknamn: Harald (varför är den första jag tänker på Harald Treutiger?)

5. Yrke : Handskmakare

6. Färg: Hallonrosa

7. Klädesplagg: Hellång kappa (oh yes!)

8. Mat: Halloumirulle (vad annars Linda?)

9. Sak i badrummet: Hårband

10. Plats/stad: Halmstad

11. En orsak att vara sen: Helenas sminkande drar ut på tiden (en vanlig orsak om jag frågar sambon)

12. Något man skriker: Håll flabben!

13. Film: Heat

14. Något man dricker: Halvtorrt vitt vin

15. Band: Hep Stars 

16. Djur: Hund (shit vad tråkigt svar...)

17. Gatunamn: Helenetorpsgången (2: an-bussen mot mormor och morfar stannar där :))

18. Bil: Hyundai (stolt nu va S.K.?? ;))

19. Sång: Highway to Hell(e) <---- jag försöker mig på lite humor...

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Handledskirurgi (kanske inget gemene man pysslar med, men där behövs iallafall mer än en person :))

Ok, jag utmanar min bror och min svägerska.

Kommentarer
Postat av: Kimzan

Klockrent! Jag är imponerad. Och JA jag skrattade! ;)

2009-03-04 @ 22:25:37
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Halloumirulle it is=)

2009-03-05 @ 13:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0