Task completed

Det där med att på söndagen planera veckans träning i filofaxen, visade sig vara ett lysande drag! Var på stationsjympa i tisdags, step i torsdags och imorse 09:30 befann jag mig på friskis för ett 90 minuters medelpass. Och vet ni vad? Varje pass har gått riktigt bra! Tyckte tisdagens och dagens pass var bäst, kände inte riktigt att stepen var så jobbig som jag vill. Men jag ger det kanske en chans till på torsdag.

Och det bästa med träningen nu imorse är den härliga stora frukosten jag åt efteråt :-) Mat är godast efter träning. 

Nästa inplanerade pass är yoga med LInda på måndag. Jag har aldrig varit på yoga, tycker det verkar töntigt, men det ska bli kul att prova. Jag återkommer naturligtvis med ett utlåtande.

Kommentarer
Postat av: Kimzan

det är alltid bra att ha en vision! Skriver man upp passen så blir det ju inplanerat o då tar man sig tiden att komma iväg med.

På måndag ska vi göra skivstång kl 19 på JL, så vi ses kanske mellan passen.

Tänkte köra Ki-balans på tisdag på JL, 1830 om du är sugen?

Sen blir det step för min del på torsdag. Jag gillar det passet, du tyckte inte det var tillräckligt svårt. MEN det ska ju inte vara svårt, det ska ju vara roligt! =)

Kram

2009-03-15 @ 13:15:47
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/
Postat av: Kimzan

det är alltid bra att ha en vision! Skriver man upp passen så blir det ju inplanerat o då tar man sig tiden att komma iväg med.

På måndag ska vi göra skivstång kl 19 på JL, så vi ses kanske mellan passen.

Tänkte köra Ki-balans på tisdag på JL, 1830 om du är sugen?

Sen blir det step för min del på torsdag. Jag gillar det passet, du tyckte inte det var tillräckligt svårt. MEN det ska ju inte vara svårt, det ska ju vara roligt! =)

Kram

2009-03-15 @ 13:17:30
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0