Kärlek till Kim

Idag var jag och Kimzan på ett så kallat Stationsjympa-pass på Friskis. Det var alltså idag vår stationsjympa-oskuld skulle tas... Ett par timmar innan passet säger Kimzan: 
"Men för fan det varar ju i 75 minuter! Jag kommer dö!" 
Vi tar oss till passet och 5 minuter in säger Kimzan: 
"Nej, det är nu jag tackar för mig och går hem!" 
Då höll instruktörerna på att instruera oss angående ett par övningar. :-) Man måste älska Kimzan. Det går bara inte att inte göra det. Hon är sig själv, säger vad hon tycker och kämpar som fasiken! För när passet väl satte igång så var det all in vad gäller träning för fru Malmborg. :-)

Förresten så överlevde vi passet och just nu mår jag ganska bra. Det är morgondagen och dagen därpå jag oroar mig för... Hur ska jag komma ur sängen om jag har träningsvärk i muskler som jag inte hade vetat funnits om jag inte var sjukgymnast?

Ett pass down, two to go denna vecka. På torsdag blir det step.

Kommentarer
Postat av: Kimzan

Tack darling!!!! du är bäst! På torsdag ska det stepas!!! Säger som Timuktu: Känn pepp!

2009-03-11 @ 09:33:11
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0