"Hemma på vår gata i stan..."

Här hemma hos oss har vi uppdelningen att jag tvättar och sambon lagar mat. Denna uppdelning är så sjukt härligt ljuvligt underbar! I princip varje dag fixar sambon mat och jag känner mig bortskämd och väldigt nöjd med uppdelningen.

Tills det är dags för mig att tvätta... Fy f*n vad det är tråkigt att tvätta!
Det ska springas upp och ner, hängas upp och tas ner, vikas och sorteras, bäras och hängas in.
Men den känslan man får när allt är fixat... Den är nice!
Snart där.
Nu kör vi.
Ända in i kaklet!

Kommentarer
Postat av: Kimzan

Det är därför som man har tvättmaskin o torktumlare i lägenheten =)

2009-03-04 @ 22:24:04
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/
Postat av: Tessa

Jag håller med. Tvätta år inte kul, men stryka är värre. Jag ska tvätta i dag och kanske är det torrt och in plockat på söndag kväll. Jag hatar att ha tvätt i hela huset, det går ju inte att städa då... Sen har jag ju mina söta barn som lagar mat till mig fyra dagar i veckan.

2009-03-06 @ 08:14:07
URL: http://bloggtessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0