Ett stort svart mörker

Ni glömmer väl inte Earth Hour ikväll? Mellan kl. 20.30 och 21.30 så ska alla lampor släckas. Detta som en manifestation för miljön och mot klimatförändringarna. Hela världen är med, ni också väl?

Update: Följande samtal mellan mig och sambon satte vissa käppar i hjulet för min totala nedsläckning.
Jag: Halv 9 ska vi släcka och stänga av allt!
Sambon: Varför då?
Jag: Det är ju Earth Hour ikväll!
Sambon: Bara så du vet, jag tänker inte missa fotbollen på grund av någon jävla manifestation!

Så TV'n får vara igång...

Kommentarer
Postat av: Kimzan

då kunde du hälsa din kille att fotbollen började efter 2130 så han missade ingenting om han hade släckt tvn! :P

Här var det släckt...vi passade på att ge varandra massage... så nice....

2009-03-28 @ 23:19:14
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/
Postat av: Kimzan

ja men så bra... FUSKARE!!!!!

Vi spelade in Robinson ;) hehe så här hemma fick videon vara igång hehe

2009-03-29 @ 09:39:53
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0