En speciell dag idag

Ett STORT grattis till A och T som natten till idag blev föräldrar till en underbart söt (detta vet jag inte, men hur skulle babyn kunna bli annat?) son. Hela familjen mår bra och jag kan knappt vänta till jag får träffa dem alla! Hoppas det blir snart :-)

Men någon annan speciell person har också födelsedag idag, nämligen min allra bästa vän S.K.! :-) Grattis på födelsedagen underbara du! Jag har inte glömt dig, vänta bara till senare... ;-) Njut av att få vara ett år äldre och visare än mig i tio hela dagar :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket:) Tänk så mycket jag hann uppleva under de tio dagar innan du föddes...hmm...väldans mycket?? Eller kanske inte:)// S.K

2009-03-19 @ 18:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0