Ebba von Sydow?

Idag ska jag ha, vad Data-Danne skulle kalla, en Ebba von Sydow-dag. Han tycker förresten att flera av mina inlägg är EvS-aktiga... Är det så? Jag skriver ju bara om krämer :-)
I alla fall så ska jag under lördagen göra följande:

  • Gå ner på stan med sambon. Ev. shoppa lite, behöver nytt vårrosa nagellack. Ska även inhandla hårfärg då bästa vännen ska tona mitt hår på tisdag.
  • Scrubba hela kroppen och raka benen
  • Smörja hela kroppen med underbara Moringa Body Butter från The Body Shop
  • Scrubba ansiktet (med Clinique's 7 day-scrub så klart!) och lägga ansiktsmask
  • Fila naglarna (båda på händer och fötter) samt måla dessa
  • Passa svärföräldrarnas två hundar (en Tibetansk terrier och en Dvärgschnauzer-valp) ikväll
Herregud vad jag känner mig stressad ;-)

Kommentarer
Postat av: Tessa

Jag ska "bara" skriva ett griftetal och tvätta. Och jag känner mig stressad...

Ha en bra dag och hälsa T.

2009-03-21 @ 11:20:08
URL: http://bloggtessa.blogg.se/
Postat av: Data-Danne

Oh, the pain... Och jag som hatar bloggar och läser den här bara för att det är din. Och så händer det här. Vojne vojne...

2009-03-21 @ 14:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0