50 förkylningar senare

Igår och idag stannade jag hemma från jobbet för att jag är förkyld. Jag som sällan blir sjuk är nu förkyld för andra gången bara denna månad. Så denna gång stannade jag hemma en extra dag och tänkte heller inte träna förrän tidigast på söndag. Jag hoppas kroppen hinner bli frisk ordentligt då så jag slipper dessa förkylningar ett tag sedan.

Dock har jag under denna förkylning upptäckt något som jag inte fattar att jag har kunnat leva utan under alla dessa år. Det är en helt revolutionerande produkt som gör hela förkylningen så otroligt mycket lättare att leva med. Vad är det för nytt intressant läkemedel jag har upptäckt undrar ni. Nässpray!


Hur har jag överlevt alla andra förkylingar utan Otrivin Comp? Helt ofattbart. Min bästa vän hyllar alltid nässprayen när hon är förkyld, men jag har ärligt talat tyckte det har kännts lite äckligt att spruta upp något i näsan. Tycker i och för sig det fortfarande, men det är det värt. Sambon köpte otrivin comp till mig igår. Denna spray ska tydligen både minska nästäppan och rinnsnuvan. Mmm eller hur, tänkte jag och sen säger brorsan att han ska börja gå på gym också eller? Men jag gav det en chans och efter ett par minuter kunde jag andas igen! Jag kunde andas utan att behöva öppna munnen. Livet var genast härligt igen. Det enda jag surar över nu är att den tydligen bara får användas tre gånger per dag...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0