SPF lifesaver

Jag såg just en, inte helt vetenskaplig undersökning på Aftonbladet (Sveriges skvallerblaska nummer 1), där man får svara på om man använder solkräm när de solar. Drygt 22% svarar nej. NEJ! Vad är det för fel på folk? Vad är det folk inte förstår? Om de nu har sådan tur att de slipper hudcancer, oavsett om den är malign eller benign, så kommer de alla snart se ut som rynkiga läderhudar. Snyggt! ;-)

Båda mina morföräldrar och min mor har fått operara bort födelsemärken på grund av cellförändringar, så jag ser det som självklart att smörja in mig med SPF och gör det ofta när jag är ute mycket i solen. Ganska billig och enkel livförsäkrning eller vad tycker ni?

Se, jag tycker om alla krämer ;-)

Kommentarer
Postat av: Kimzan

Förstår inte hur man vågar vara i solen UTAN att smörja in sig!!! Det är galet!



stoppa duva.... hur kunde jag glömma den.... jag ÄLSKADE ju det programmet. Och hundes hesa jäkla skratt hihi

2009-06-16 @ 22:08:48
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0