Hets hets hets!

Kom hem för en timme sedan. Har sedan dess hunnit tvätta två maskiner tvätt, har just slängt i ytterligare två, hängt upp en massa tvätt samt slängt i mig mat.

Om 45 minuter ska jag ha duschat, gjort mig snygg (D-D: någon billig kommentar på det?:-)), hängt upp resterande tvätt, bäddat rent och sorterat in ren tvätt i garderoberna. Låter som en barnlek för alla småbarnsföräldrar där ute, men jag känner mig liite stressad. Och fråga mig inte varför jag sitter här och bloggar...

Ikväll ska i alla fall jag, mamma, Bo, mormor och morfar sen genrepet av Semestersabotörerna - Till havs. Jag ska iofs se den igen på premiären på torsdag, men vad gör man inte för att få skratta åt svärfar på scen så mycket som möjligt :-)

Hoppas ni har en härlig vecka i solen allihop!

Kommentarer
Postat av: Data-Danne

Öhm... Hm. Jo. Ge mig lite tid att fundera...

2009-06-30 @ 18:20:36
Postat av: Data-Danne

Ah! Jo, tar det bara 45 minuter med en så omfattande renovering? :)

2009-06-30 @ 18:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0