God morgon

God morgon på er! Äntligen är det helg igen, det är så underbart!
I min träningsdagbok hade jag inplanerat ett Medelpass på Friskis idag kl. 10,00 men jag orkade inte! Har träningsvärk i övre delen av ryggen sedan träningen i torsdags och har lite känningar i vänster hälsena, så det får bli en vilodag idag. Tror att det blir ett yogapass imorgon istället för att få bort en del av stelheten.

Vad händer annars idag? Ska se Sverige-Danmark senare ikväll naturligtvis :-) Hoppas Zlatan dominerar, för han är sjukt härlig. Men just nu är min plan att få upp sambon ur sängen och dra med hnom ner till stan för att käka frukost/brunch. Vi får väl se hur jag lyckas med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0