Ett par timmar mer

Lyckades faktiskt gå och lägga mig vid 23-tiden igår, men inte nog med det; jag släckte lampan direkt utan att öppna Boken! Ja, eftersom den styr mina sömntider har Eclipse nu blivit bken med stort B. :-) Hoppas dock jag hinner läsa ett par sidor efter jobbet idag. Beror på hur länge jag måste sitta där, har jobbat över varje dag än så länge denna vecka men jag hoppas det lugnar ner sig snart.

Annars är jag mest lite nervös inför ett Box-pass som jag och Linda ska på ikväll. Jag har fått för mg att det ska bli sjukt jobbigt och det ska det säkert med, men troligtvis fixar jag det. Jag kommer nog inte smälta ner till en liten blöt fläck som den torkas upp för att ingen ska halka. Ska bli härligt att få boxa bort lite aggressioner i alla fall :-)

Nope, nu måste jag iväg! Ha en underbar (SOLIG mulen!) onsdag torsdag alla! <---- trött? jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0