Dagens utan bilder

Jag får fortfarande inte rätt på bilderna här på bloggen. Får be sambon titta på det ikväll.


Humör: 
Det är hyfsat faktiskt. Fredag, sol och en helg på Näset väntar. Blev iofs inte sjukt glad när jag imorse fick mensen tre dagar tidigare än beräknat. Men har jag inte värre problem än så så ska jag nog klara mig ;-)
Gjort: Gjort mig i ordning och klätt på mig. Ska snart äta och sminka mig.
Planer: Jobba så klart och sen kör vi ner till svärföräldrarna efter jobbet.
Ser på: En klarblå himmel och en omgivning som badar i sol.
Lyssnar på: Ingenting
Läser: Ingenting, förutom det jag skriver.
Dricker: Vatten. Kaffe får det bli när jag kommer till jobbet.
Äter: Ingenting just nu. Ska snart käka vaniljyoghurt och müsli.
Bästa: Att det är FREDAG!
Sämsta: Blev riktigt illa berörd när jag nyss läste att Michael Jackson gått bort. Jag var inget direkt fan, men han var en av de allra största.
Barn: Nej, inget sånt
Väder: Sol, sol, sol! Dashboarden lovar idag strålande sol och över 20 grader. :-)

Kommentarer
Postat av: Data-Danne

Jaså, men vad trevligt att få veta. Själv var jag nyss och bajsade, det var jätteskönt.

Trevlig helg! :)

2009-06-26 @ 16:35:56
Postat av: Fredrik

vaniljyoghurt och müsli är skit och. Asså det är väl så att michel jackson är pedofil? eller va

2009-06-26 @ 20:39:27
Postat av: Data-Danne

Fredrik: Nej, han är inte pedofil, han är död.

2009-06-27 @ 00:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0