Dagens lista

Humör: Känner mig trött, men det är snart helg så humöret närmar sig toppen :-)
Gjort: Gjort mig i ordning och sorterat lite tvätt. Väntar nu på att regnet ska sluta så jag kan cykla iväg.
Planer: Torsdag innebär städdag. Jag ska även träna skivstång/kondition-pass kl. 18,00
Ser på: Åh! Nu tittar ju solen fram!
Lyssnar på: Trafikbrus
Läser: Ingenting, förutom det jag skriver.
Dricker: Vatten. Längtar till första koppen kaffe.
Äter: Vaniljyoghurt med björnbär coh müsli.
Bästa: Att det nu är sol!
Sämsta: Att vi måste städa idag.
Barn: Nej, inget sånt
Väder: Det har regnat hela morgonen, men nu tittar solen fram. Får passa på at cykla iväg nu.

Hur är era planer för idag?

Kommentarer
Postat av: Tessa

Träna, träna, träna... Hela dagen kommer att gå åt till träning.



Ha en bra eftermiddag!

2009-06-04 @ 11:26:06
URL: http://bloggtessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0