Badkläder!

Det är väldigt sällan jag får blommor av Tobias. Istället skämmer han bort mig med spontanpresenter, vilket jag tycker är mycket härligare! Nu på sommaren består dessa presenter oftast av bikinis eller baddräkt, vilket är mer än välkommet :-)
Och idag var det dags för en ny inleverans :-)

En bråkdel av mina bikins. Resten ligger nere i Ljunghusen, eftersom det nästan bara är där jag använder dem. Överdrev lite när jag i ett tidigare inlägg skrev att jag hade 20 st, det var endast 15.
Den randiga längst ner fick jag idag och den kommer bli en ny favorit i sommar :-) Från Speedo.

De baddräkter som jag använder mest samt den nya i mitten, som jag också fick idag. Alla tre från Speedo (så klart! kan någon annan göra baddräkter som sitter snyggt?) Den nya har en sjukt snygg rygg! Visar i sommar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0