Ärligt talat!

Idag har jag hängt i stan med min mor hela eftermiddagen. Fick shoppat extremt lite dock. Tycker inte det finns så härligt utbud för tillfället, men det går upp och ner så snart hittar jag väl hur mycket som helst.

Inne på HM på Gallerian hörde jag i alla fall följande konversation mellan två tjejer i fjortonårs åldern. De ville både prova samma topp och bestämde sig efter mycket om och men att detta var ok men de var tvungna att checka av med varandra så att de inte använde den samtidigt. För "GUUUUUUUUD vad pinsamt!"

Tjej 1: Ok, men då provar vi toppen båda två. Då ska vi ha en M och en S.
Tjej 2: Här är en M! Ska bara hitta en S också till mig.
Tjej 1: Ehh... Vi kanske ska ta två M?
Tjej 2: Nej, jag har storlek S. Det har jag i denna HM-tröja jag har på mig nu.
Tjej 1: Ärligt talat tror jag att en M skulle passa dig bättre. Du är mer en M. Asså inte för och vara taskig eller så, men du har nog gått upp till en M.


Ärlighet vara längst! Frågan är hur länge vänskapen varar. ;-)

Kommentarer
Postat av: Marina

hahaha dessa fjortisar är ju bara för underbara!!! Undrar om man var likadan själv? Usch hoppas inte men antagligen har man väl förträngt det...

2009-06-17 @ 20:06:06
Postat av: Kimzan

hahaha ja det är underbart att lyssna på deras konversationer på stan. Man blir så full i skratt.

2009-06-18 @ 16:29:33
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0