Sovmorgon!

Idag gick jag upp alldeles för sent. Klockan var ett par minuter i 7 när jag äntligen orkade dra upp röven från sängen och tvinga mig in i duschen. Men men, det är ju fredag så då känns det genast lite lättare att sticka iväg :-) 

Läste förresten att det tokregnar i resten av landet. 08:an? Hur har ni det i Sthlm? Vi har inte direkt högsommarvärme, men det har varit hyfsat med sol i alla fall som tur är. Hoppas värmen kommer lagom till semestern.

I kväll hade jag egentligen bara velat hänga i soffan med en påse Hemmakväll-godis, men se den planen sprack redan för 60 år sedan. Tobias mamma fyller nämligen 60 år idag så det blir istället fest nere i Ljunghusen med 50 kända och okända människor. Jag kommer säkert ha skitroligt, känner mig inte fantastiskt peppad just nu dock.

Puss på er alla och ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: 08:am

Jo tack, man kan väl säga att det har regnat en hel del här, 2 dar i rad bara regn, vissa brunnar översvämmade tror jag bestämt. :) Men det ser bättre ut till helgen, ska bli 25 grader och sol. Och imorrn ska vi gå på spökvandring + middag på en hemsökt restaurang i Gamla Stan, ska bli sjukt kul! :) För örvrigt, vi kommer vara i Skåneland från den 24 juli btw, är i K-hamn den 22-24. :) Boka in!!

2009-07-10 @ 10:44:25
Postat av: Annelie

Ha det så trevligt ikväll hjärtat!! Imorgonbitti drar vi till Grekland. Nu börjar semestern!!!!!!! GÖTT!!!!!! Hoppas vi kan ses när vi är tillbaka för en sommarträff av något slag. Kram och hälsa så gott!!

2009-07-10 @ 17:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0