Onsdag

Humör: Helt ok! Det är sommar och semestern närmar sig med stormsteg!
Gjort: Duschat, mer har jag inte hunnit med.
Planer: Förutom att jobba naturligtvis så har jag lite planer på att hälsa på farmor idag. Ikväll blir det givetvis bio, för idag är det premiär för HARRY POTTER AND THE HALF BLOOD PRINCE! Äntligen!
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Trafikbrus
Läser: Ingenting, förutom det jag skriver.
Dricker: Färskpressad apelsinjuice
Äter: Vaniljyoghurt med färska blåbär
Bästa: Att det nu är sommar och att vi har hittills haft riktigt bra sommarväder :-)
Sämsta: Att jag ska jobba nästa vecka också innnan jag är ledig.
Barn: Nej, så klart inte.
Väder: Blå himmel så klart. Inte många dagar denna sommar vi inte haft sol här i Malmö.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ såg du harry potter på premiären?! skulle jag med om jag inte hade gått med kompis som inte kunde förrän på söndag!

2009-07-17 @ 03:46:43
URL: http://!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0