Helgen hittills...

I fredags bar det, som sagt, iväg till Ljunghusen för att fira svärmors 60 års dag. Jag var kanske inte tokpeppad inför detta, men så klart slutade det med att jag hade hur kul som helst. Det var i och för sig oundvikligt då jag fick Sven till bordet. Vi diskuterade allt från spikmattor till Meodifestivalen 1994 (då han var programledare). Naturligtvis hade jag ändå mer koll på festivalen det året än vad han hade. ;-) Allt som allt var det en härlig kväll med massa snack, god mat, underbara människor och en hel del rosévin. Dessutom höll sig regent borta, vilket de som satt utomhus tackade så mycket för.

Blev tyvärr ingen bild på min outfit. Det var sommarklädsel som gällde så jag hade på mig en vit/blå-randig skjortklänning med lite ballongkänsla i kjoldelen. Faktiskt nyinköpt på Höllvikens Quality Outlet ;-)


Igår var jag och Tobias en runda nere i stan för att sedan möta upp Sara på Centralen. Hon skulle nämligen äntligen färga mitt hår och dessutom ville jag fira henne lite eftersom hon kom in på Arbetsterapeutprogrammet till hösten! Så fantastiskt roligt! Jag är så glad för hennes skull! Naturligtvis vankades även rosévin och Singstar, vilket hör till vanligheterna när vi ses. :-)


Ni ser så klart ingen skillnad :-) Men håret lite mörkare och chokladbrunt.
Dessutom är polackutväxten borta.


Sjukt såttigt att det godaste rosévinet kommer i tetrapak! Men men, det ska ju ändå bara drickas upp.


Godis så klart.


Det blev en hel del Singstar Schlager, men vi sjöng mest låtar köpta på Singstore.


Blundande och handen på höften; då har man den rätta balladkänslan.


Jag hade, kvällen till ära, klätt upp mig i rosa Juicy Couture-byxor. Nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0