Väskor, väskor, väskor

Väskor, finns det något härligare än väskor? Överallt finns det underbara vackra, coola, härliga väskor. Stora eller små spelar ingen roll. Jag har lyckan att ha bl.a. en underbar Mulberry Bayswater och det kan vara det bästa köp jag någonsin gjort. Men det behöver ju inte hindra mig från att spana på andra väskor. Kanske snart dags att låna lite från sparkontot?

Någon av dessa hade jag gärna välkomnat in i väsksamlingen:


En underbar marinblå Balenciaga. Ja, många har en sådan på sin arm och jag förstår dem. Den är underbar.



Jag vill ha en Miu Miu-väska! Känns som att jag varje dag hittar en ny härlig modell.




Och inget väskinlägg utan en clutch. Denna röda från Yves Saint Laurent är en dröm! Denna är Ebbas som hon hade på Elle-galan (där hon för övrigt var galans snyggaste)


That's it, nu ska det definitivt sparas ihop till en ny väska. Men först ska det bli semester.




Kommentarer
Postat av: Kimzan

Ja det finns ngt bättre än väskor. SKOR!!! ME LIKE

2009-01-22 @ 09:33:55
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0