Varför gör jag detta?

 Jag bloggar, alltså finns jag. Är det det som gäller nu i västvärlden? Kanske. Lite sorgligt, lite roligt och jävligt galet! Varför börjar jag blogga nu? Känns inte "att starta en blogg" väldigt 2006? Jag närmar mig dock 30 så jag hänger inte med i trenderna lika mycket längre, det kan jag skylla på.

 

Vi (jag) får väl se hur länge detta kommer fortsätta. Tröttnar jag? Eventuellt. Har mycket kul som händer de närmaste veckorna och det ska bli kul att få ner allt i skrift så det inte glöms bort.


Kommentarer
Postat av: Kimzan

hihi,ja du helle, jag är likadan. Fast jag borde ju definitivt ha börjat blogga redan förra året, om jag skulle ha ngt att skriva om. herregud, både en barn och fru. Hade ju kunnat blogga mig krampaktig hehe, men nej... för jag är så jäkla seg och trög att jag börjar nu 09 istället, o framställer mig som en träningsfreak som räknar point hehe

2009-01-22 @ 09:32:45
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0