Träning

Jag kom iväg och tränade. Skönt att få något vettigt gjort nu när jag missade föreläsningen i skolan. Tänkte även fixa lite med ett arbete vi ska ha klart i nästa vecka (det sista vi gör innan examen - YAY!). Sen blir det säkert lite städ och tvätt också. Bara jag inte fastnar framför TV'n och datorn. Timmarna bara rusar iväg när man gör ingenting :-)

Jag tränar på Fitness24Seven och trivs bra där. Funderar ibland på att byta till ett annat ställe där det finns olika pass (24/7 har bara gym och konditionsmaskiner), men vi får se. Just nu gillar jag att kunna lägga upp min träning själv och inte vara beroende av tider. 24/7 har nämligen öppet dygnet runt. Inte för att jag kanske utnyttjar gymet på natten, men det är nice att kunna träna närsomhelst på t.ex. röd dagar utan att vara beroende av ändrade öppettider.

Känns bra att ha kommit igång lite med träningen efter julen. Vi åker till värmen om två och en halv vecka så Beach-09 kommer tidigt i år :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0