Starter

Har tagit denna från Alexandras blogg och tänkte testa om den kan bli återkommande även här.

Humör:
Helt okej faktiskt. Det mesta av morgontröttheten börjar försvinna
Gjort: Duschat, sminkat och klätt mig.
Planer: Föreläsningar i Lund hela dagen (9-17). Idag försov jag mig inte :-)
Ser på: Mammas undulat som äter frukost
Lyssnar på: Biltrafiken utanför fönstret
Läser: Inget mer än det jag skriver just nu
Dricker: Vatten
Äter: Naturell yoghurt med müsli och skivad banan
Bästa: Att examen och semestern närmar sig
Sämsta: Att skolan håller på till kl 17
Barn: Nej, inget sånt
Väder: Börjar ljusna ute, men fortfarande svårt att se. Förmodligen kallt - 0 grader enligt min dashboard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0