Nivea vs. Clinique

Jag gillar Cliniques ansiktsprodukter och har använt dem ett tag. Framförallt gillar jag deras ansiktsvatten Clarifying lotion, som är LOVELY! Men häromdagen när ansiktstvätten tog slut tänkte jag att det var dags att prova ett annat märke, som dessutom är billigare (under tre år har jag aldrig tänkt som en student, men nu när det bara är ett par dagar kvar då börjar jag...). Valet föll på Nivea's nya Oxygen Facial Wash till det förnämliga priset av 60 kr. Riktigt bra var den faktiskt. Absolut ett bra alternativ till alla dyra märken. Om jag har förstått det rätt så är den framförallt till normal/blandad hy.



Kommentarer
Postat av: Erika

Jag har pratat med en hudterapeut som sa att många av cliniques produkter innehåller aceton!! Vilken tur att du bytat...

2009-01-14 @ 17:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0