Morgonstund har yoghurt i mun

Eller hur var det nu? Tog mig en (välförtjänt) sovmorgon idag efter att ha suttit och meckat med mamma födelsedagspresent till ganska sent. Börjar bli dags att få ihop den, framförallt sedan hon fyllde år den 14 januari...

Jag börjar dagen med ett hyfsat tråkigt inlägg eftersom jag efter sovmorgonen har lite bråttom iväg. Idag ska det jobbas, vaxas och hälsas på svärföräldrarna. Svärfar fick en hundvalp i 60-årspresent och idag ska de hämta den :-) Snart har de två hundar så det blir full rulle nere på näset.

VI hörs ev. ikväll, ska försöka hinna, men ni vet ju att jag måste spela Guitar Hero också.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Guitar hero!!!!!!!!!

2009-04-15 @ 23:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0