Maldiverna - Del 2

Passar på att skriva lite nu för det är otroligt varmt ute idag, gäller att smörja in sig hela tiden och dricka vatten, vatten, vatten.

 

Idag på morgonen (klockan är nu snart 15:00 här) efter frukost gick jag och sambon till öns spa för att få en kort massage. Det ingick nämligen en välkomstmassage på 15 minuter till alla som bokat water villas. Det var helt fantastiskt underbart! Om man sedan i samband med massagen bokat en annan spa-behandling så får man 15% rabatt på den. Så jag har nu bokat in en lerbehandling för kroppen. Den ska tydligen få igång lymfsystemet, öka cirkulationen och öka metabolismen. Vi får väl se hur det blir med den saken :-) Härligt ska det bli i alla fall :-)

 

Sambon är ute och dyker nu, men eftersom jag inte har dykcert så stannar jag hemma. Snorkling duger för mig. Imorgon ska vi ta båten över till en närliggande öde ö där snorklingen tydligen ska vara ännu bättre! Håll tummarna för att jag ska få se sköldpaddor! 

 

På kvällen ska vi ut på en sunset cruise. Romantiskt så man nästan kräks ;-) Hoppas på klart väder så att vi kan se ordentligt när solen försvinner ner i havet. 

 

Nope nu ska jag slappa lite i skuggan!


Kommentarer
Postat av: Erika

Eslöv del 1: ankommer till en kall station 07.20, får efter en stunds kämpande upp cykellåset och cyklar sen ut i mörkret...



Eslöv del 2: Lika mörkt, lika kallt... klockan är bara 16.20 och jag är på väg hem.



Men vad kul att ni har det så skönt! Det unnar jag er verkligen...

2009-01-27 @ 17:06:33
Postat av: Emma

HEJ!



Det låter helt underbart!!! Du får mig till att fundera på om det ska vara där vi åker på bröllopsresa för det låter riktigt romantiskt. Tobias är kanske värd en glassmaskin, trots allt :-)

Jag håller tummarna för att en sköldpadda dyker upp.

KRAM

2009-01-27 @ 18:01:23
Postat av: Gabi

Åh Helle det låter helt underbart. Är sjukt avundsjuk... Njut allt vad du kan. Ses på jobbet:-). Kramar

2009-01-27 @ 20:43:17
Postat av: Kimzan

fortfarande inte alls glad för er skull, bara avundsjuk :P pussar på

2009-01-31 @ 13:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0