Maldiverna - Bilder

Här kommer lite bilder för den som så önskar. Klicka på dem för att se dem lite större:


Detta är fotat in mot ön från den brygga som går ut till vårt hus. Färgerna kommer dock inte riktigt fram. Vattnet är turkost :-)



Här bor vi!


En bild till på ön. Ön är typ 500 m x 100 m. Ganska liten alltså :-)


Innan solbrännan slagit till, men jag är sjukt snygg i alla fall ;-)
Det är lika underbart som det ser ut.


Sambon snorklar. Han har missat grejen lite...



Revhajar finns här hur många som helst! Riktigt coola är dom.


Och till sist så klart Dory från Hitta Nemo. Här har ni henne. "Just keep swimminig, just keep swimming swimming..." 


Kommentarer
Postat av: Sandra

subba, jag hatar dig. :P

dock så ska jag iväg på en helt betald långweekend till london nästa helg och se "We will rock you" och bo 4 stjärnigt iallafall. :)

2009-01-28 @ 20:48:24
Postat av: Kimzan

nice,fett med nice! Själv ska jag o Johan till Kph och mysa på lördag. Nästan som Maldiverna...nästan ;) det är ju iaf ett annat land...haha

2009-01-31 @ 13:31:44
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0