Jag och David Beckham?

Att jag hade helt sjukt jävla roligt på vår examensfest igår känner jag verkligen av idag... Tvingade mig upp ur sängen vid 11 och efter en stor frukost och dusch börjar jag känna mig som en människa igen. Att huvudet dunkar försöker jag att inte tänka på.

Vilken underbar klass vi är! Middagen och festen var underbart fixade och alla hade varit så duktiga och anordnat det  fantastiskt. Alla var glada och alla var sååå fina. Jag ska försöka få tag på bilder under dagen, för så klart glömde jag min kamera :-(

Några i klassen hade fixat Diplom till alla klassen med en motivering till deras respektive utmämnng. Jag blev "Klassens Posh". Motiveringen löd: "Alltid fräsch och oemotståndligt grann, många hjärtan du säkert satt i brand. Med din coola stil och allvarliga fejja, allt motstånd du enkelt ner kan meja!" :-)
Utnämningarna var annars allt från Klassens Ängel och Klassens Dansare till Klassens Pendlare och Klassens Bakre Korsband! De hade varit så duktiga!

Kvällen innehöll vackra klänningar, rödvin, hjortstek, Dionysos, sång, cosmopolitan, tre par skor, dans och skratt. Kvällen slutade med att jag sprang in på kontoret (efter att nästan kissat på mig på bussen på vägen hem) för att kissa. Jag hade aldrig klarat mig hem :-)

Tack alla som var där får en helt galet rolig kväll!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ha ha! Riktigt roligt!! Jag har väntat på en uppdatering här för att se att du lever :)

2009-01-11 @ 14:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0